IIR Magyarország

Bankszektor    Szoftvermenedzsment    IFRS   Asszertiv   Ipar 4.0

 
 

.

Pénzügy, Kontrolling

Fókuszban a MIFID II és a kereskedési platformok változásai

A lépcsőzetesen bevezetésre került REMIT szabályozás kapcsán két nagyobb változás határozza meg jelenleg a piaci szereplők mindennapjait.

Egyrészt a MIFID II, amely azért releváns most az energiacégeknek, mert bizonyos energiatermékek pénzügyi terméknek is minősülnek, ennek eredményeképpen más jelentési kötelezettség vonatkozik az egyes termékekre és más felügyelethez is tartozik majd ezek ellenőrzése.

A másik releváns változás a kereskedési platformokon bekövetkező változások.

Idén október 1-jétől átterelődik a kereskedés KP-ról a CEEGEX-re, de vajon milyen változásokat fog ez eredményezni a trader folyamatokban és a meglővő szerződésekben? Mindemellett tőzsdévé vált a HUPX, és megkezdi működését a HUDEX is, amely...

Kérdésként fogalmazódik meg a vállalatok részéről, hogy miként képzeli el a két hatóság az együttműködést és milyen változást fog gyakorolni a piacra, hogy a MEKH mellett az MNB is megjelenik felügyeleti ellenőrzőszervként.

Rendezvényünkön bemutatásra kerül, hogy mely energiatermék minősül egyben pénzügyi terméknek is,„Mely energetikai vállalat tartozik MIFID II alá is? Csak az fog MIFID II alá esni, aki eléri a határt?”, milyen módszertan alapján kerül kiszámolásra ennek meghatározása, mekkora többletterhet, jelentési kötelezettséget jelent adott vállalat számára ennek lejelentése, tehát „Milyen plussz jelentések és kötelezettségek terhelik Őket, ha a MIFID alá esnek?” és mennyiben változik a határidős vásárlások jelentése?

Mindemellett előadást hallhatnak résztvevőink arról is, hogy „Milyen változások lesznek októbertől az új gázévtől?”, továbbá „Hogyan olvad be a KP a CEEGEX-be?”,Milyen hatással lesz az energetikai társaságokra, hogy a HUPX is kiszervezi a derivatív kereskedést?,Melyik platform mit fog jelenteni? és vállalati ESETTANULMÁNYként került beillesztésre a tematikába, hogy „Milyen többletet tud a REMIT hozzáadni a tőzsdék saját ellenőrzéséhez a meglévő mechanizmusokon túl?”

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk felügyeleti, hivatali, szolgáltatói előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. November 09. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 09. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
Speciális ár: Kedvezményes részvételi díj 1 fő részére 2017. szeptermber 22-ig 149 000 Ft+ÁFA . Abban az esetben ha a cég valamely kollégája (nem feltételünl ugyanaz a személy ) részt vesz a MIFID és a REMIT konferenciánkon is akkor a második rendezvényre 50 % kedvezményt biztosítunk.

Tovább bővül a 2017. június 4-től a hazai jogrendbe is átültetett CbCR - Országonkénti jelentések cseréje jelentéstételi kötelezettsége, mely az EU adóelkerülés visszaszorítását célzó csomagjának képezi részét.

Korábban már a hazai jogalkotó tájékoztatta a piaci szereplőket a szabályozás kereteiről, részleteiről és várható kimeneteléről, viszont a szabályozás megismerésével számos konkrét szakmai, jogértelmezési kérdés merült fel a kötelezett vállalatok illetékes szakembereiben.

Mindemellett vészesen közeleg a 2017. december 31-e, ameddig az adózók - minden multinacionális nagyvállalat magyarországi leánya - kötelesek eleget tenni a bejelentkezési kötelezettségüknek, azaz a regisztrációnak (amennyiben a vállalatcsoport éves nettó árbevétele eléri a 750 millió Eurót).
A regisztráció folyamatáról, határideiről és fontosabb paramétereiről tájékoztatja a nemzeti hatóság rendezvényünk résztvevőit a szaknapon.

Mindezzel egy időben megkezdődik az új kötelezettséghez kapcsolódó adatgyűjtés az adózók részéről, majd az adatjelentés elkészítése és benyújtásának folyamata, ezért fogalmi tisztázásokat és a jelentéskészítés feltételeinek pontosítását várják a piaci szereplők a jogalkotó és a hatóság részéről.

Tekintettel arra, hogy jelentést kell készítenie, majd ezt továbbítania a nemzeti adóhatóság felé minden olyan multinacionális vállalatnak, amely az EU-n belül tevékenykedik, számos kérdés kapcsolódik az adatszolgáltatási kötelezettséghez.

Jelenleg kérdésként fogalmazódik meg az adózók részéről, hogy „milyen módon kérjék be a leányvállalatoktól az adatokat?”, valamint, hogy „milyen devizanemben adják a leányvállalatok meg a saját bevételüket?”, és hogy „milyen határidő-eltolásokat vezetnek be? notifikálás kérdése”.

Mindemellett tájékoztatást várnak az adózók arról, hogy milyen nyomtatványon, űrlapon, felületen kell, eleget tegyenek bejelentkezési kötelezettségüknek?”, továbbá pontosítani szükséges, hogy „mik a tartalmi követelmények a jelentés kapcsán? és mikorra várható az ehhez kapcsolódó kitöltési útmutató a nemzeti hatóság iránymutatásával?

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket veszi sorra rendezvényünk jogalkotói, a nemzeti hatóság előadásai, valamint vállalati ESETTANULMÁNY által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. November 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 28. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)
  • Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
  • Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A számítási felhő, mint az Internet új alapja
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • A CRM elemző helye a szervezetben
Rendezvény kezdete: 2017. November 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 30. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 13.

Fókuszban a GDPR
1 napos interaktív workshop

A workshop kiemelt témái:

  • A GDPR hatása a banki- és biztosítási szektorra
  • A felkészülés aktuális kihívásai
  • A megfeleléshez kapcsolódó teendők a pénzügyi szektorban
  • A GDPR viszonya a kiszervezett tevékenységhez
  • Hogyan alakulhat a bírságolási gyakorlat?
  • A GDPR viszonya más, szektorspecifikus szabályozásokhoz
  • A GDPR hatása a jelenlegi adatvédelmi gyakorlatra
  • Az online szerződéskötés során felmerülő adatvédelmi kérdések
  • Kihívások és lehetőségek a pénzügyi szektorban a GDPR alkalmazásával
  • Online azonosítás és a GDPR
  • Új technológiák megjelenése és szerepe
  • Új technológiák és az adatvédelem
  • Elszámoltathatóság az adatvédelmi gyakorlatban
  • A GDPR változásainak hatása a dokumentumkezelés és tárolás gyakorlatára

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:
Dr. Amigya Andrea LL.M, Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, GDPR tanácsadó, Privacy Solutions Kft.
Dr. Farkas Tamás, Adatvédelmi szakjogász, Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete
Dr. Láng Géza, Jogi csoportvezető, Generali Biztosító Zrt.

Rendezvény kezdete: 2017. December 07. 8:00
Rendezvény vége: 2017. December 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA

Sokan használják az Excelt úgymond amatőr szinten. Azaz számos szakember napi szinten használja, de sosem tanulta. Képzésünkön lehetőség van  rendszerezni a tudást és  megismerni még több funkciót, melyek hasznára válhatnak a mindennapi munkavégzés során.

A képzésen való részvétellel a résztvevők:

  • képesek lesznek az Excel beállításait a saját igényeknek megfelelően kialakítani
  • mélyen és részletesen megismerik a képletek kialakítását
  • képesek lesznek tartománynevek használatával egyszerűbbé tenni a képletek hivatkozásait, könnyen értelmezhető képletek létrehozására
  • megtanulják az összetett, egymásba ágyazott függvényekből álló képletek szerkesztési módját, a tömb képletek alkalmazását
  • részletesen megismerkednek a számok egyedi formázásával, elmélyülhetnek a feltételes formázás lehetőségeiben
  • mély ismereteket szerezhetnek a listakezelés lehetőségeiről
  • megtanulják azt, hogy milyen módszerrel hivatkozhatnak a lista tetszőleges elemére
  • megismerik a kimutatás készítés részleteit
  • teljes részletességgel megismerkednek az adatszemléltetés eszközeivel, a diagramok, a feltételes formázás és az értékgörbék alkalmazásával
  • betekintést nyernek a makró készítés első lépéseibe, megtanulják a makró-rögzítés lépéseit.
Rendezvény kezdete: 2017. December 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 20.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Január 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 26. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 349.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 8.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.